140 χρόνια Wella: Το όνειρο συνεχίζεται μετά τον πόλεμο
Αρνούμενοι να εγκαταλείψουν το όνειρο της Wella, η οικογένεια Ströher και 12 αφοσιωμένοι εργαζόμενοι αποφασίζουν να ξεκινήσουν την επιχείρηση ξανά από το μηδέν σε μικρότερη κλίμακα στο Hünfeld του Osthessen. Η παραγωγή επαναλειτουργεί το 1946 με τη νέα επιχείρηση να καταχωρείται ως Wella AG. Κατά τη διάρκεια των δεκαετιών του '50 και του '60 η εταιρεία ακολουθεί εκτεταμένη καμπάνια σε διεθνείς αγορές σε αναπτυσσόμενες χώρες όπως η Χιλή, η Βραζιλία, τα εδάφη της Ασίας και του Ειρηνικού καθώς και σε διάφορα μέρη της Αφρικής.
Το 1950 ο κλάδος γνωρίζει μεγάλη άνθηση και η Wella πρωτοπορεί, ανακαλύπτοντας την Koleston Perfect, την πρώτη κρέμα-βαφή στον κόσμο που περιποιείται τα μαλλιά. Οι κομμωτές και οι πελάτες τους ερωτεύονται την Koleston και, ξαφνικά, το χρώμα κάνει την εμφάνισή του παντού. Σε διάστημα μόλις 3 ετών, οι πωλήσεις του προϊόντος αγγίζουν τα 5,5 εκατομμύρια σωληνάρια παγκοσμίως.
Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η σειρά Koleston 100 με μια νέα σύνθεση, που για πρώτη φορά χαρίζει λάμψη στα μαλλιά. Τρεις επιπλέον άμεσες καινοτομίες ανανεώνουν τις υπηρεσίες των κομμωτηρίων: το Accord, το πρώτο προϊόν για χρώμα και φιξάρισμα, το Wella Form και το Lifetex Concentrate, ένα "φουτουριστικό" προϊόν περιποίησης. Δύο χρόνια αργότερα, η Wella παρουσιάζει τη Koleston 200 που περιλαμβάνει απαλές, παλ, φυσικές αποχρώσεις, την οποία ακολουθεί η σειρά 300 με πιο σκούρες αποχρώσεις.
Τη δεκαετία του '60, η εταιρεία λανσάρει το Wella Privat, μια αποκλειστική γκάμα προϊόντων για το σαλόνι ομορφιάς που επέτρεπε στους πελάτες να πάρουν για πρώτη φορά επαγγελματικά προϊόντα στο σπίτι. Σε όλη τη διάρκεια αυτής της εμβληματικής εποχής για το στυλ, η Wella συνεχίζει να εμπνέει τους κομμωτές και τους λάτρεις της ομορφιάς σε όλο τον κόσμο: βρίσκεται στο προσκήνιο σε πολλές διεθνείς εκδηλώσεις για την κομμωτική και επιλέγεται ως ο αποκλειστικός προμηθευτής στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Στη δεκαετία του '70 με τα τακτικά ταξίδια της NASA στο φεγγάρι, ήταν απλά θέμα χρόνου πριν η επιστήμη ανακαλύψει τον τρόπο να νικήσει τη βαρύτητα. Το νέο προϊόν περμανάντ Perform της Wella, επιτρέπει στους κομμωτές να δημιουργήσουν τα Afro looks που ήταν μόδα την εποχή των 70's.
Λίγο αργότερα, κυκλοφορεί το Wella Balsam, το πρώτο σαμπουάν που παρήχθη ειδικά για λιανικές πωλήσεις. Στη διαφημιστική καμπάνια συμμετείχαν τα αστέρια της τηλεοπτικής εκπομπής Charlie's Angels: Farrah Fawcett, Jaclyn Smith και Cheryl Ladd.
Εκείνη την εποχή, η Wella λανσάρει επίσης τη For Men, την πρώτη της σειρά προϊόντων αποκλειστικά για άνδρες. Παράλληλα, αναπτύσσοντας περαιτέρω την επιστήμη του χρώματος, η εταιρεία πετυχαίνει το ξάνοιγμα των μαλλιών με ένα σύστημα βαφής με βάση το τζελ που δεν ήταν τόσο σκληρό για την τρίχα, το Koleston 2000.
Η δεκαετία του '80 προστάζει δυναμικά, έντονα στυλ και η Wella πρωτοστατεί στην τάση με τη σειρά Styling High Hair αποκλειστικά για τα κομμωτήρια που γίνεται αμέσως επιτυχία. Επιπλέον, η σειρά New Wave (πρόδρομος του ShockWaves) μεταμορφώνει τη μόδα των μαλλιών και ηλεκτρίζει τους πάντες, αναδεικνύοντας το wet-look.
Δείτε περισσότερα στο wella.gr
Το ταξίδι της Wella συνεχίζεται... Μη χάσετε τη συνέχεια της ιστορίας στο επόμενο δημοσίευμα!
Ανακαλύψτε ολόκληρη την ιστορία της Wella: