Δύο νέες σειρές περιποίησης παρουσίασε η Παπουτσάνης στην Xenia
Η Παπουτσάνης, η κορυφαία ελληνική βιομηχανία καλλυντικών και ο μεγαλύτερος προμηθευτής ξενοδοχειακών προϊόντων προσωπικής περιποίησης στην Ελλάδα, συμμετείχε στην XENIA 2023, την έκθεση-θεσμό για τον ξενοδοχειακό κλάδο, παρουσιάζοντας, μεταξύ άλλων, δύο νέες και καινοτόμες συλλογές που απαντούν στις κυριότερες σύγχρονες τάσεις.
Νέα Skin to Soul
Η σειρά Skin to Soul ανήκει στην κατηγορία του experiential skincare και δημιουργήθηκε για να προσφέρει μια χαλαρωτική εμπειρία σε σώμα & μυαλό, συμβάλλοντας στην εξάλειψη του στρες και προσφέροντας χαλάρωση, βελτιωμένο ύπνο, αίσθηση σωματικής και ψυχικής ανάτασης, ενώ παράλληλα περιποιείται την επιδερμίδα. Με μοναδικό, εκλεπτυσμένο design που ξεχωρίζει, αποτελεί μια ιδανική πρόταση για boutique hotels καθώς και ξενοδοχεία που δίνουν έμφαση στην αναζωογόνηση και την ευεξία.
Νέα UpC
Η νέα ξενοδοχειακή σειρά, UpC, έχεις ως στόχο να ενισχύσει το βιώσιμο χαρακτήρα των ξενοδοχείων, προωθώντας την ιδέα της κυκλικής οικονομίας, μέσω της συλλογής και διαχείρισης των υπολειμμάτων καφέ espresso. Η σειρά, που περιέχει upcycled εκχυλίσματα καφέ espresso, με αντιοξειδωτικές ιδιότητες και ευεργετική δράση για το μικροβίωμα της επιδερμίδας, προσέλκυσε το ενδιαφέρον των επισκεπτών της έκθεσης. Η σειρά UpC αποτελεί ιδανική επιλογή για ξενοδοχειακές μονάδες με υψηλή περιβαλλοντική ευαισθησία.
Η Παπουτσάνης, προκειμένου να αναδείξει τη σημαντική αυτή καινοτομία και να εξηγήσει στο κοινό της XENIA την έννοια του upcycling, πραγματοποίησε παρουσίαση-ομιλία με τίτλο «Treasure or Trash; Πώς εφαρμόζεται η κυκλική οικονομία στην αγορά του ξενοδοχείου» στο Red Spot της ΧΕΝΙΑ μαζί με τους συνεργάτες της από την εταιρία COFFE-ECO.
Η κ. Ειρήνη Χατζηιωακειμίδου, Business Unit Director των επώνυμων προϊόντων της Παπουτσάνης, δήλωσε σχετικά: «Η καινοτομία με θετικό περιβαλλοντικό πρόσημο αποτελεί στόχο και δέσμευση της Παπουτσάνης. Με μεγάλη χαρά παρουσιάσαμε στην XENIA 2023 τη νέα σειρά ξενοδοχειακών προϊόντων UpC που κάνει πράξη την κυκλική οικονομία, αξιοποιώντας τα υπολείμματα espresso και καταδεικνύοντας ότι τα απορρίμματα δεν είναι σκουπίδια. Μπορούμε -και οφείλουμε- μέσα από τις επιλογές και τις συνεργασίες μας με πρωτοπόρες εταιρίες όπως η Coffe-Εco, να περιορίσουμε στην πράξη το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, να ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να κάνουν το ίδιο, και να αφήσουμε πίσω μας έναν καλύτερο κόσμο».
O κ. Αλέξης Πάντζιαρος, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Coffe-Eco, δήλωσε: «Η πρακτική εφαρμογή της κυκλικής οικονομίας αποτελεί το βασικό πυλώνα ανάπτυξης για την Coffe-Eco, καθώς θεωρούμε πως οι παραγωγικές βιομηχανίες θα στραφούν προς αυτή δεδομένου ότι οι πρώτες ύλες είναι περιορισμένες. Αυτό σαν πρακτική έχει σημαντικό περιβαλλοντικό και οικονομικό αντίκτυπο ταυτόχρονα. Αν και στην Ελλάδα συνηθίζουμε να ακολουθούμε τις τάσεις με καθυστέρηση σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, η Παπουτσάνης δείχνει για ακόμα μια φορά έμπρακτα, πως η καινοτομία και το θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα αποτελεί μέρος της κουλτούρας της. Παρά τα περισσότερα από 150 χρόνια παρουσίας της, εξακολουθεί να πρωτοπορεί. Είναι μεγάλη μας χαρά που ξεκινάμε μια τέτοια συνεργασία με την Παπουτσάνης και θεωρούμε πως είμαστε ακόμη στην αρχή».