Τρεις τάσεις που αναμένεται να αλλάξουν τη βιομηχανία της ομορφιάς το 2024
Η εταιρεία ερευνών Mintel ανακοίνωσε τρεις βασικές τάσεις που θα επηρεάσουν την παγκόσμια βιομηχανία ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας το 2024. NeuroGlow, Beaut-AI, Εκλεπτυσμένη απλότητα.
Μέσα από σχετικη έκθεση, η KinShen Chan, Senior Beauty and Personal Care Analyst της Mintel, South APAC, εξηγεί πώς οι μάρκες μπορούν να αξιοποιήσουν τις τάσεις και τις συμπεριφορές των καταναλωτών για να αναπτύξουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και τις γραμμές καινοτομίας τους.
NeuroGlow
Η σύνδεση νου-σώματος είναι ζωτικής σημασίας για την αναβάθμιση του ρόλου της ομορφιάς στη συνολική ευεξία. Καθώς η κατανόηση αυτής της σύνδεσης βαθαίνει, οι μάρκες θα επιδιώξουν να προσφέρουν μια ολοκληρωμένη προσέγγιση της ομορφιάς, βελτιώνοντας την εξωτερική εμφάνιση και ενισχύοντας τη νοητική και συναισθηματική ευεξία μέσω της ενσωμάτωσης της τεχνολογίας, των συνεργασιών, της συμμετοχικότητας και της εξατομίκευσης.
Πρακτικές όπως η ψυχοδερματολογία και η νευροκαλλυντική θα κερδίσουν έδαφος. Εντωμεταξύ, οι φορητές συσκευές θα παρέχουν ανατροφοδότηση σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τα επίπεδα άγχους και την υγεία του δέρματος, ενισχύοντας τη σύνδεση νου-δέρματος. Οι προηγμένες αναλύσεις δεδομένων, οι εξετάσεις DNA και οι εξατομικευμένοι αλγόριθμοι θα επιτρέψουν στις μάρκες να καινοτομήσουν εξατομικευμένα προϊόντα ομορφιάς και θεραπευτικές αγωγές προσαρμοσμένες στις ατομικές ψυχικές και σωματικές ανάγκες.
Beaut-AI
Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στον κλάδο της ομορφιάς, επιταχύνοντας την ανάπτυξη προϊόντων και προωθώντας τη συμμετοχικότητα. Αναλύοντας δεδομένα, μαθαίνοντας μοτίβα και δημιουργώντας ιδέες, η τεχνητή νοημοσύνη αντιμετωπίζει ηθικές ανησυχίες και επιταχύνει την ανάπτυξη νέων προϊόντων. Οι μάρκες θα πρέπει να αξιοποιούν πληροφορίες, όπως τα σχόλια των πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για να εντοπίζουν τα κενά και να δημιουργούν καινοτόμα προϊόντα προσαρμοσμένα σε συγκεκριμένες ανάγκες.
Η Beaut-AI θα επιτρέπει εξαιρετικά προσαρμοσμένες εμπειρίες ομορφιάς με βάση τις ατομικές προτιμήσεις, τη γενετική, το περιβάλλον και τον τρόπο ζωής, καθώς και να βοηθά με ακριβή ανάλυση του δέρματος, εξατομικευμένες συστάσεις προϊόντων και παρακολούθηση της ευεξίας σε πραγματικό χρόνο.
Εκλεπτυσμένη απλότητα
Οι καταναλωτές αναζητούν ολοένα και περισσότερο προϊόντα που δίνουν προτεραιότητα στην αποτελεσματικότητα και τη λειτουργικότητα έναντι της έντονης συσκευασίας και των «φανταχτερών» εκστρατειών μάρκετινγκ. Οι σημερινοί καταναλωτές αναζητούν διαφάνεια- είναι περισσότερο διατεθειμένοι να αναζητούν δικαιολογία για την υψηλή τιμολόγηση με βάση απτά αποτελέσματα και όχι επιφανειακούς παράγοντες. Η έρευνα, οι κλινικές μελέτες ή οι πιστοποιήσεις που τεκμηριώνουν τους ισχυρισμούς τους περί αποτελεσματικότητας θα κερδίσουν αξιοπιστία και εμπιστοσύνη.
Βλέπουμε ένα νέο κύμα «μινιμαλισμού της νέας εποχής» και «κωδικοποιημένης πολυτέλειας», καθώς η εστίαση των καταναλωτών μετατοπίζεται από τη συγκέντρωση μιας εκτεταμένης συλλογής προϊόντων σε μια προσεκτικά επιλεγμένης σειράς βασικών προϊόντων υψηλής ποιότητας. Οι μάρκες που εστιάζουν στην καινοτομία, την επέκταση και τις πρακτικές οικολογικής συνείδησης θα επιτύχουν ανάπτυξη.