Στα 400 δισ. η βιομηχανία της ομορφιάς έως το 2030
Μια αγορά κοντά στα 400 δισεκατομμύρια ευρώ θα σχηματίσει ο κλάδος της ομορφιάς μέχρι το 2030 από τα 270 δισεκατομμύρια ευρώ σήμερα, σύμφωνα με εκτίμηση του CEO της L’Oréal, Nicholas Hieronimus, ο οποίος βρίσκεται στη εταιρεία για σχεδόν τέσσερις δεκαετίες.
Σύμφωνα με το Bloomberg, ο CEO της L’Oréal θεωρεί ότι η ανάπτυξη θα προέλθει από την άνοδο των μεσαίων τάξεων, καθώς και από τους ανθρώπους που επιθυμούν ακριβά προϊόντα υψηλής ποιότητας.
Beauty Tech
Όπως εκτιμά, αυτό που θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο μέλλον του κλάδου, είναι η τεχνολογία που συνεχώς εξελίσσεται και η οποία θα συμβάλει τελικώς στην αύξηση της απόδοσης των προϊόντων ομορφιάς, είτε μέσω διάγνωσης είτε μέσω εξατομικευμένων προϊόντων κατά παραγγελία.
Η μεγαλύτερη μεταμόρφωση που συμβαίνει στoν κλάδο ομορφιάς είναι αυτό που αποκαλείται beauty tech. «Και αυτό είναι πιθανώς το μέλλον της ομορφιάς», υποστηρίζει ο Hieronimus.
Βιωσιμότητα
Οι νεότερες γενιές δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στη βιωσιμότητα. Αναζητούν μάρκες που είναι πιο πράσινες, ισχυρίζεται ο Hieronimus. «Αρχίσαμε να ασχολούμαστε με θέματα βιωσιμότητας στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Αυτό μας οδήγησε στη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 90%, ενώ παράλληλα αυξήσαμε την παραγωγή μας κατά 45%. Έτσι, καταφέραμε πραγματικά να αποσυνδέσουμε τις εκπομπές CO2 από την ανάπτυξη. Δελεάζουμε τους προμηθευτές μας – οι οποίοι πρέπει να κάνουν το δικό τους μετασχηματισμό σε θέματα βιωσιμότητας, να το κάνουν το συντομότερο δυνατό», προσθέτει.
Το μέλλον της L’Oréal
Αισιόδοξος ως προς το μέλλον του κολοσσού προϊόντων ομορφιάς εμφανίζεται ο CEO.
«Ο ρόλος μου είναι φυσικά να αναπτύξω την επιχείρηση, αλλά πρόκειται για μια κληρονομιά. Είμαι ο έκτος διευθύνων σύμβουλος σε 114 χρόνια και στόχος μου είναι να αφήσω την εταιρεία σε ακόμη καλύτερη κατάσταση από ό,τι ήταν. Πριν από μερικά χρόνια, το να είσαι Διευθύνων Σύμβουλος σήμαινε να νικάς τους άλλους, να κερδίζεις το παιχνίδι απέναντι στους άλλους. Πρέπει ακόμα να κερδίσουμε και να κερδίσουμε και να κερδίσουμε μερίδιο, αλλά όλο και περισσότερο πρέπει να συνεργαζόμαστε. Και μου αρέσει η ιδέα ότι μερικές φορές παίρνω το τηλέφωνό μου και τηλεφωνώ στον Διευθύνοντα Σύμβουλο ενός ή δύο ανταγωνιστών μας για να συνεργαστούμε στη δημιουργία λύσεων για τον κόσμο», αναφέρει χαρακτηριστικά.