Καλλυντικά: Απαραίτητα για την καθημερινή ζωή σύμφωνα με τους καταναλωτές
ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ... ΕΚΤΙΜΩΝΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ
Το 74% των καταναλωτών ηλικίας 25-54 ετών θεωρεί τα καλλυντικά σημαντικά ή πολύ σημαντικά για την καθημερινή ζωή. Ακόμα μεγαλύτερο (80%) είναι το ποσοστό των γυναικών που το πιστεύουν. Αντίστοιχα, η αντίληψη των ανδρών για τη σημασία των αντηλιακών, των προϊόντων φροντίδας σώματος και προσώπου, των αρωμάτων και ακόμα του μακιγιάζ, αυξήθηκε σε σύγκριση με το 2017 κατά 5,5% κατά μέσο όρο.
ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ... ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ
Ο Ευρωπαίος καταναλωτής χρησιμοποιεί:
- Πάνω από 7 διαφορετικά καλλυντικά κάθε ημέρα
- Περίπου 13 διαφορετικά καλλυντικά κάθε εβδομάδα
- Κατά μέσο όρο, περίπου 9 διαφορετικά καλλυντικά την ημέρα και 15 την εβδομάδα, για τις γυναίκες.
- Μέχρι 16 διαφορετικά καλλυντικά την εβδομάδα για τους νέους, ηλικίας 18-24 ετών.
ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ... ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ
Πάνω από 80% των Ευρωπαίων καταναλωτών αναγνωρίζουν τα προϊόντα φροντίδας του σώματος, του προσώπου και των μαλλιών ως καλλυντικά και προϊόντα προσωπικής φροντίδας.
"Για να αισθάνομαι καλά με τον εαυτό μου"
Ένας από τους 3 ισχυρότερους λόγους που αναφέρουν οι χρήστες καλλυντικών για ΟΛΕΣ τις κατηγορίες προϊόντων.
Το 27% των καταναλωτών κάτω των 25 ετών χρησιμοποιούν μακιγιάζ για να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους.
ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ... ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Το 71% των ευρωπαίων καταναλωτών θεωρούν ότι τα καλλυντικά και τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας είναι σημαντικά ή πολύ σημαντικά για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους. Αντίστοιχα το 70% τα θεωρεί σημαντικά για την ανάπτυξη της αυτοεκτίμησής τους.
ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ... ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ
Στο 62% ανέρχεται το ποσοστό των ευρωπαίων καταναλωτών που πιστεύουν ότι τα καλλυντικά είναι σημαντικά ή πολύ σημαντικά για τον τρόπο που τους βλέπουν οι άλλοι και για το πώς οι ίδιοι αλληλοεπιδρούν με τους άλλους.