75η επέτειος: H κληρονομιά της κ. Estée Lauder
Η κ. Estée Lauder, ιδρύτρια του ομώνυμου brand, ήταν μια γυναίκα με όραμα που αποτέλεσε πρότυπο για πολλούς. Η εμβληματική Αμερικανίδα επιχειρηματίας είχε μια έμφυτη κατανόηση για το "τι είναι αυτό που θέλουν οι γυναίκες", καθιστώντας τη από κάθε άποψη μπροστά για την εποχή της.
Η κ. Estée Lauder υπήρξε πρωτοπόρος στην περιποίηση της επιδερμίδας, μια λάτρης αλλά και «μύτη» της αρωματοποιίας, εξαιρετική έμπορος αλλά και marketer. Η δημιουργικότητα, το πάθος και η επιμονή της άλλαξαν κυριολεκτικά τη βιομηχανία των καλλυντικών.
Σήμερα, η μάρκα Estée Lauder συνεχίζει την κληρονομιά της ιδρύτριας της, δημιουργώντας τα πιο καινοτόμα, εξελιγμένα και υψηλής απόδοσης προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας, μακιγιάζ και των εμβληματικών αρωμάτων — όλα εμπλουτισμένα με τη βαθιά κατανόηση των γυναικείων αναγκών.
Καθώς η μάρκα γιορτάζει τα 75 της χρόνια, το όραμα της πρωτοπόρου ιδρύτριας της συνεχίζει να θέτει πρότυπα μέχρι και σήμερα για τη βιομηχανία της ομορφιάς.
1946, η κ. Estée Lauder ίδρυσε το ομώνυμο brand της
Η κ. Estée Lauder ξεκίνησε την επιχείρησή της με τέσσερα προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας και μια βασική πεποίθηση: πως κάθε γυναίκα μπορεί να είναι όμορφη. Αποφασισμένη να διαθέσει τα προϊόντα της στα πιο πολυτελή και εξειδικευμένα καταστήματα, το 1947, η κ. Estée Lauder κατάφερε να πείσει τους αγοραστές του Saks Fifth Avenue να γίνουν το πρώτο πολυκατάστημα το οποίο να διαθέτει τη μάρκα Estée Lauder.
Το 1960, μετά από πολλαπλές προσπάθειες, η κ. Estée Lauder "έκλεισε" τον πρώτο της πελάτη στο εξωτερικό, τα Harrods του Λονδίνου. Η παγκόσμια επέκταση της μάρκας είχε ξεκινήσει… δημιουργώντας μια από τις πιο ισχυρές εταιρείες ομορφιάς στον κόσμο.
Σήμερα, τα προϊόντα της μάρκας Estée Lauder πωλούνται σε περισσότερες από 150 χώρες του κόσμου, προσεγγίζοντας τις γυναίκες με πολλούς τρόπους. Κάθε μία από τις σχέσεις που αναπτύσσονται μεταξύ της μαρκας και των καταναλωτριών, αντικατοπτρίζει την ισχυρή και αυθεντική προσέγγιση της κ. Estée Lauder - από γυναίκα σε γυναίκα.
Το προσωπικό άγγιγμα της κ. Estée Lauder
Δεκαετίες πριν από την εμφάνιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η κ. Estée Lauder πραγματοποιούσε καμπάνιες από στόμα σε στόμα. Το μότο της ήταν “Telephone, Telegraph, Tell a Woman.”
Πίστευε πως οι γυναίκες στις οποίες άρεσαν τα προϊόντα της, θα τα διέδιδαν και στον περίγυρο τους. Πάντα ήθελε να δημιουργεί προσωπικές σχέσεις και να συνεργάζεται απευθείας με τις πελάτισσές της, να απαντά στις ερωτήσεις τους, να παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις και να βλέπει τα πρόσωπά τους να φωτίζονται από τη διαφορά που θα μπορούσε να κάνει ένα νέο μακιγιαζ ή κάποιο προϊόν στην εμφάνισή τους – αλλά και στην αυτοπεποίθηση τους.
Πίστευε πως για να πραγματοποιήσεις μια πώληση, έπρεπε να αγγίξεις την καταναλώτρια, να της δείξεις τα αποτελέσματα στο πρόσωπό της και να της εξηγήσεις τα προϊόντα.
Η μάρκα Estée Lauder συνεχίζει να αλληλεπιδρά με τους καταναλωτές σε πολλαπλά επίπεδα, παρέχοντας πάντα την υψηλή, εξατομικευμένη εμπειρία η οποία παραμένει στον πυρήνα του DNA της μάρκας.
Σήμερα, η μάρκα Estée Lauder διαθέτει μια omni-channel προσέγγιση καταναλωτών τόσο στα καταστήματα όσο και στο διαδίκτυο, με νέες τεχνολογίες και εφαρμογες όπως το iMatch™ Virtual Skin Analysis της Estée Lauder, το iMatch™ Virtual Shade Expert, το Lip Virtual Try-On και το Live Video Chat Beauty Consultation.