Οι νέες εικονικές brand ambassadors της NARS Cosmetics
Οι νέες brand ambassadors της NARS Cosmetics, Maxine, Chelsea και Sissi, είναι πλήρως εικονικές! Δημιουργήθηκαν με έμπνευση από τρία κραγιόν Powermatte της μάρκας, τα Dragon Girl, American Woman και Too Hot To Hold και θα εκτελούν χρέη εικονικών εκπροσώπων στα ψηφιακά project της εταιρείας.
Η εταιρεία περιγράφει αυτό το βήμα ως «απάντηση» στην επέκταση του εικονικού τοπίου. Το σχέδιο είναι οι Power Players να αντιπροσωπεύουν τη NARS και να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες στο ψηφιακό περιβάλλον, ακολουθώντας το παράδειγμα που έχουν δώσει άλλες μάρκες (Prada, LVMH, Yoox κ.α.)
Οι Power Players θα παρουσιαστούν φέτος στα social media και την επίσημη ιστοσελίδα της μάρκας. Κάθε μια από αυτές έχει ολοκληρωμένη προσωπικότητα, με σπουδές και ευκαιρίες σταδιοδρομίας, κάτι που ανοίγει τον δρόμο για μελλοντικά projects και εξέλιξη των χαρακτήρων.
Για παράδειγμα, η Chelsea είναι μια ψηφιακή καλλιτέχνης που θα μπορούσε να δημιουργήσει τη δική της συλλογή NFTs. Αντίστοιχα, η Sissi είναι απόφοιτος σχολής μόδας και η NARS θα μπορούσε να τη ντύσει, συνεργαζόμενη με φυσικούς ή εικονικούς σχεδιαστές μόδας, ακόμη και να λανσάρει τη δική της ψηφιακή κολεξιόν.
Μεταξύ άλλων, η μάρκα θεωρεί ότι θα μπορεί έτσι να ελέγχει καλύτερα τη δαπάνη, τη στρατηγική και τα αποτελέσματα του influencer marketing της, καθώς η προσωπικότητα, η εμφάνιση και το υπόβαθρο κάθε Power Player αναπτύχθηκαν με στόχο να προωθήσουν συγκεκριμένο αφήγημα.
Σημειώνεται ότι, εκτός από τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, σημαντική αγορά για τη NARS είναι η Ασία, όπου η αποδοχή των άβαταρ είναι ευρεία, ενώ, σύμφωνα με έρευνα των VirtualHumans.org και Hype Auditor, οι εικονικοί influencers έχουν υψηλότερο βαθμό δέσμευσης σε σχέση με τους ανθρώπους.
Πηγή: Voguebusiness.com