Μακριά μαλλιά... και για άνδρες
Και για όλους αυτούς που βιάστηκαν να πουν πως αυτό είναι ένα ακόμα trend που απευθύνεται σε γυναίκες, οι διεθνείς έρευνες τάσεων έρχονται για να τους διαψεύσουν πανηγυρικά.
Σύμφωνα με την έρευνα “Hair Care Market, 2021 – 2028” που δημοσίευσε στα τέλη του φετινού Ιουνίου το Fortune Business Insights, το επόμενο σημαντικό κοινό για την τάση "μακριά μαλλιά" είναι οι άνδρες.
Πιο συγκεκριμένα, οι άνδρες των αστικών περιοχών μέσα στην επόμενη επταετία αναμένεται να εκτινάξουν τις πωλήσεις προϊόντων που σχετίζονται με τη διατήρηση και την αύξηση του μήκους των μαλλιών. Αξίζει να σημειωθεί ότι, η ίδια έρευνα εκτιμά πως η αγορά προϊόντων μαλλιών στο σύνολό της θα σκαρφαλώσει στα $113 δισ. ως το 2028, με CAGR της τάξεως του 5.6% μεταξύ 2021 και 2028.
Οι επαγγελματίες στο προσκήνιο και σε αυτή τη κατηγορία
Αν και η ευρεία αγορά ανέδειξε πρώτη το trend "μακριά μαλλιά", δημιουργώντας τη σχετική κατηγορία, τα επαγγελματικά brands, με το δεδομένο expertise και τα οξυμένα αντανακλαστικά ως προς τις ανάγκες της αγοράς, ακολούθησαν σε ελάχιστο χρόνο, λανσάροντας με την σειρά τους εξειδικευμένες σειρές και διευρύνοντας ακόμα περισσότερο το trend.
Εξάλλου, η συγκεκριμένη κατηγορία θα έχει πάντα ένα μοναδικό προνόμιο, που θα λείπει πάντα από όλα τα υπόλοιπα κανάλια διανομής, κι αυτό δεν είναι άλλο από τον ίδιο τον κομμωτή.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γιώργος Ματέλλας, Brand Business Leader L’Oréal Professionnel Paris:
«H ομορφιά πλέον έχει επαναπροσδιοριστεί μέσα από νέες ανάγκες και συνήθειες, υπό το πρίσμα της βιωσιμότητας και της ψηφιοποίησης. Σε αυτό το πλαίσιο, τα μαλλιά ήρθαν πολύ έντονα στο προσκήνιο, με τους καταναλωτές να στρέφονται στην επαγγελματική ομορφιά. Πλέον ο καταναλωτής αναζητά καινοτόμα και εξειδικευμένα προϊόντα για την υγεία και την προστασία των μαλλιών, καθώς και προσωποποιημένες εμπειρίες που τελικά μόνο ένας expert, όπως ο κομμωτής μπορεί να προσφέρει»
Πηγή: Fashion Daily