Η Allergan Aesthetics παρουσιάζει τις νέες τάσεις για το μέλλον της αισθητικής ιατρικής
Η παγκόσμια έρευνα “The Future of Aesthetics” που πραγματοποίησε η Allergan Aesthetics, μία εταιρεία της AbbVie, αποκαλύπτει τις νέες τάσεις στη σύγχρονη αισθητική ιατρική, για την επόμενη πενταετία.
Μέσω των ευρημάτων της έρευνας, η Allergan Aesthetics προετοιμάζει τους επαγγελματίες υγείας ώστε να εκπληρώσουν τις προσδοκίες και τις πιο επίκαιρες ανάγκες των θεραπευομένων, έγκαιρα, καθώς και να τους εκπαιδεύσουν και να επικοινωνήσουν μαζί τους πιο αποτελεσματικά. Παράλληλα, η Allergan Aesthetics προετοιμάζει τη βιομηχανία για τις επερχόμενες εξελίξεις στην αισθητική ιατρική.
Η έκθεση βασίζεται σε ενδελεχή έρευνα και ανάλυση παγκόσμιων δεδομένων από μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έρευνες αγοράς, ακαδημαϊκές μελέτες, αποκλειστικές συνεντεύξεις με 15 κορυφαίους επαγγελματίες αισθητικής ιατρικής, από 13 χώρες, καθώς και αποκλειστική έρευνα της Allergan Aesthetics στις συμπεριφορές χιλιάδων θεραπευομένων, σε όλον τον κόσμο.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ομορφιάς, 9 Σεπτεμβρίου 2022, η Allergan Aesthetics παρουσιάζει και στην Ελλάδα, στα digital κανάλια της, τα τέσσερα κύρια πεδία, τα οποία όπως προκύπτει από την έρευνα επηρεάζουν τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των υποψηφίων θεραπευομένων για τις αισθητικές θεραπείες.
Ενδυνάμωση της ομορφιάς, Ευκολία πρόσβασης σε αισθητικές θεραπείες, Απενοχοποίηση των αισθητικών θεραπειών και επιθυμία για Επιστροφή στη Φύση. Αυτά τα πεδία διαμορφώνουν και τις 10 νέες τάσεις που καθορίζουν την αισθητική ιατρική του μέλλοντος και αποτελούν το κλειδί για την ανάπτυξη νέων ευκαιριών στον κλάδο αυτό:
1. Διακριτή Οντότητα: Ανεξαρτήτως εθνικότητας, όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν, πλέον, αισθητικές θεραπείες. Είναι θεμελιώδες να ταυτιστούν και να εκπροσωπούνται στις κλινικές δοκιμές και στις θεραπείες που προσφέρουν οι εξειδικευμένοι ιατροί, στα ιατρεία τους.
2. Σύγχρονη Αρρενωπότητα: Τα στερεότυπα γύρω από τα φύλα και την ομορφιά ‘απελευθερώνονται’, και οι παραδοσιακές αντιλήψεις περί ανδρισμού είναι υπό αναθεώρηση. Ο σύγχρονος άνδρας, ανεξαρτήτως ηλικίας ή κοινωνικής θέσης, νιώθει οικεία με τη φροντίδα του σώματος και την εμφάνισή του. Επιπλέον, οι άνδρες, για τα επόμενα χρόνια αποτελούν μία αναπτυσσόμενη αγορά για τις αισθητικές θεραπείες.
3. Συμπεριληπτική Ομορφιά: Η ομορφιά απορρίπτει το χάσμα των φύλων και απευθύνεται με μια φωνή σε όλες και όλους. Η υιοθέτηση μίας προσέγγισης πέρα από το φύλο δεν αποσκοπεί στην κατάργησή τους, αλλά υμνεί όλους τους πιθανούς συνδυασμούς και τις εκφάνσεις τους, δημιουργώντας ζωτικό χώρο για όλες και όλους.
4. Εφήμερη Έκφραση: Η ομορφιά δεν έχει, πλέον, αυστηρά όρια. Η δημιουργικότητα έρχεται στο προσκήνιο και χάρη σε αυτό αυξάνεται η ζήτηση για ελάχιστα επεμβατικές ή εφήμερες θεραπείες.
5. Καθηλωτική Εμπειρία: Οι ιατροί για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός πιο ενημερωμένου και εκλεπτυσμένου κοινού, αναπτύσσουν ολιστικές υπηρεσίες και αναβαθμισμένο περιβάλλον στα ιατρεία τους ώστε να προσφέρουν μοναδικές και υψηλής ποιότητας εμπειρίες στους θεραπευομένους.
6. Σώμα – Νέο πεδίο καινοτομίας: Ενώ οι αισθητικές θεραπείες προσώπου κυριαρχούν τα τελευταία χρόνια, οι ιατροί, παγκοσμίως, αναδεικνύουν το σώμα ως το νέο πεδίο ανάπτυξης και καινοτομίας, ανοίγοντας, σταδιακά, μια τεράστια αγορά.
7. Αισθητική - Ηθική: Η αισθητική ιατρική διέπεται από κανόνες που αποσκοπούν σε ασφαλείς θεραπείες. Οι επαγγελματίες υγείας είναι αυτοί που πρέπει να θέτουν υψηλά πρότυπα για τις θεραπείες, αναβαθμίζοντας τον ίδιο τον κλάδο της αισθητικής ιατρικής. Απ’ την πλευρά της η βιομηχανία οφείλει να διασφαλίσει ότι οι θεραπευόμενοι λαμβάνουν εκπαίδευση και κατάρτιση υψηλής ποιότητας, παρέχοντας αξιόπιστες πληροφορίες σε αυτούς, ώστε να μπορούν να επιλέγουν πιο ασφαλείς και τεκμηριωμένες θεραπείες.
8. Ψηφιακός Φακός: Η διαστρεβλωμένη αντίληψη της εικόνας μας, μέσα από την οθόνη προϋπήρχε της πανδημίας της COVID-19. Με την αύξηση της τηλεργασίας και της διαδικτυακής κοινωνικοποίησης, η ψηφιακή μας εικόνα αναδείχθηκε περαιτέρω. Σε συνδυασμό με τη συστηματική χρήση φίλτρων για τη βελτίωση των φωτογραφιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ψηφιακή επικοινωνία αλλάζει την αντίληψη των ανθρώπων για τον εαυτό τους και αλληλεπιδρά καταλυτικά με την αισθητική ιατρική.
9. Ομορφιά & Metaverse: Οι μελλοντικές γενιές θα αποτελούνται από εικονικούς πολίτες οι οποίοι θα περιηγούνται απρόσκοπτα στο φυσικό και στο ψηφιακό περιβάλλον. Αυτό θα επηρεάσει και την αισθητική ιατρική στην εκπαίδευση και στη συμβουλευτική των θεραπευομένων, καθώς και στις καταναλωτικές τους συμπεριφορές. Είναι πιθανό να δούμε πειραματισμούς σε παιχνίδια και στην εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα.
10. Το τέλος της γήρανσης: Οι θεραπευόμενοι ξεκινούν σε νεότερη ηλικία τις αισθητικές θεραπείες για να καθυστερήσουν τα σημάδια γήρανσης, ενώ η επιστήμη της αναγεννητικής ιατρικής αναπτύσσεται όλο και περισσότερο.
Το ενδιαφέρον των ανθρώπων για την αισθητική ιατρική και τις αισθητικές θεραπείες παρουσιάζει συνεχώς αύξηση, με χαρακτηριστική την περίοδο 2017 - 2020 όπου ο αριθμός των μη χειρουργικών αισθητικών επεμβάσεων που πραγματοποιήθηκαν, παγκοσμίως, αυξήθηκε σχεδόν κατά δύο εκατομμύρια. Αυτή η αύξηση προβλέπεται να συνεχιστεί μέχρι το 2025 με 23 εκατ. θεραπείες με fillers προσώπου και 14.6 εκατ. επεμβάσεις σώματος. Παράλληλα, παρατηρείται, παγκοσμίως, αύξηση σε νεότερους σε ηλικία θεραπευομένους, σε άνδρες θεραπευομένους και από διαφορετικό εύρος εθνοτήτων που επισκέπτονται τους ιατρούς για αισθητικές θεραπείες.
Για περισσότερες πληροφορίες για την εκστρατεία ενημέρωσης “The Future of Aesthetics” της Allergan Aesthetics στην Ελλάδα, επισκεφθείτε:
IG: Allergan Aesthetics Greece | Juvéderm Greece | CoolSculpting Greece
FB: Juvéderm Greece